Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра


Legenda


Społeczność


Dział handlowy


Wnioski


Archiwum


Legenda «Pytania ogólne»


strony [ << < 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > >> ]
zawód Kat Yamashiro [6]
15:27 , 09 июн 2010
gdzie mogę o nim poczytac lub gdzie mogę go zacząć robić poproszę o podpowiedzi za co z góry serdeczne dzięki
Odpowiedzi: 1  Funio

Pomocy - Staty Digital [4]
01:51 , 09 июн 2010
A więc tak bede bardzo wdzieczy za odpowiedz co każdy stat robi znaczy co zwieksza chodzi mi o sile, intuuicje, zrecznosc itp.

a po drugie czy jest jakas szansa na wpływ na rozdawanie statystyk a jak nie czy to znaczy ze kazdemu rozdawane są...
Odpowiedzi: 2  Powadzi, jaro28

żelazna piątka Yamashiro [6]
09:19 , 08 июн 2010
może mi ktos podpowie

Turniej «Żelazna Piątka» ...
Odpowiedzi: 3  Eve D, Yamashiro, jaro28

Problem techniczny Ziulu [7]
23:57 , 07 июн 2010
W sumie to nie ma wiekszego znaczenia, ale jezeli jest to powinno chodzić, ale do rzeczy łowie sobie od czasu do czasu rybki i w zakładce osiagniecia na samym końcu jest zawód rybak po sprawdzeniu okazuje się, że jak do tej pory np. nie...
Odpowiedzi: 2  Funio, Funio

Mag Wody garfild77 [6]
17:25 , 08 июн 2010
Ile trzeba oddać sfer tęczy Magowi Wody aby otrzymać reputację miasta ??
Odpowiedzi: 3  Yamashiro, Eve D, Funio

Sierp «Ciche Stepy» Lath [5]
13:01 , 24 май 2010
Gdzie moge zdobyc takie cacko ?

http://warofdragons.pl/artifact_info.php?artifact_id=21030528...
Odpowiedzi: 5  Thern, -Killing Spree-, druid1976, Lath, Lath

Luan gryniu [6]
22:40 , 31 май 2010
Witam Wszystkich. Prosil bym Adminow o rozwiazanie pewnej sprawy. Mianowicei chodzi mi o graczy ktorzy dorobili sie Tygryskow. Wielokrotnie spotkalem sie z sytuacja dolaczenia do walki ( oczywiscie nieswiadomego bo potworek byl wolny) gracza ktory...
Odpowiedzi: 6  kamillas13, Kamba, Aarios, Jallalla, Aarios, Kamba

Re:Re: woj296 [1]
14:17 , 07 июн 2010
jak się zdobywa broń bo ja szukam w sklepie i niema ? :cry
Odpowiedzi: 2  Perrin, Kamba

level a dropy IceCrusher [6]
04:23 , 07 июн 2010
witam mam pytanko jezeli mam 6 level i bede bil potwory 3-4 levelu to jakis drop wyskoczy czy tylko miedziaki ciekaw jestem...
Odpowiedzi: 2  Lancetarus, Kamba

zadanie olbrzyma Gizedora na plaskowyrzu ciszy Nszczyciel [4]
17:54 , 07 июн 2010
1. głowa mówi: je-ś-ęcz-pr-eś-mał-rzą-iękr-ał-odo-mis-jeg-sk. 2. głowa mówi: ste-zr-ny-zyn-mi-ysk-cys-yszt-p-ba-ię-obla.

pierwsze słowa to jesteś zreczny a dalej nie rozumiem...
Odpowiedzi: 1  Kamba

rzeczy z aukcji jedi115 [3]
10:42 , 06 июн 2010
Nie mam w plecaku rzeczy ,które kupiłem na aukcji. Jak zrobić żeby je mieć w plecaku?
Odpowiedzi: 2  Lancetarus, jaro28

Pytanie do ludzi Rals [3]
13:02 , 20 фев 2010
czy magmarowie mogą na waszej ziemi polować a wy nie będziecie atakował????????????????
Odpowiedzi: 5  Paladyn Kamil, Haruard, kapsel, Karden, jaro28

Mentor i strażnik Karden [2]
10:29 , 06 июн 2010
Witam. Kiedyś ( na byłym koncie mojego kuzyna ) grałem ja. Siedziałem w mieście i odpowiadałem na pytania graczy, ponieważ któryś mentor tylko stał i nic nie robił. Wkońcu powiedział mi, że " To on jest od odpowiadania , a nie...
Odpowiedzi: 1  jaro28

Prosze o wyjaśnienie tej kwestii Spinka [4]
21:07 , 22 май 2010
Sytuacja na CC. Ide do green a tam 1 człowiek z 3 levelem. Łatwy łup.

Na początek koleś wypił giganta, i zaczoł się leczyć zwojami. Po długiej chwili doliczyłem się 9 użyć zwoja. Cieszyłem sie że się walka skończy gdy nagle......
Odpowiedzi: 18  ... Narvinya, kuba041993, Narvinya, -Tres-, fifty, duzy021, atarius87, lukasz1999, Karden, jaro28

Runa Gnomów Lath [6]
12:35 , 06 июн 2010
Wypadło mi takie coś

http://warofdragons.pl/artifact_info.php?artifact_id=41568955...
Odpowiedzi: 6  Lancetarus, sebakingPVP, Lancetarus, Lath, Lancetarus, sumadad5

Legenda Na FaceBook'u Murtagh [5]
18:51 , 01 июн 2010
Witam, mam pewien problem. Kiedy klikam na ten link:
http://www .facebook. com/pages/Legenda-Wojna-Smokow/110837625618652
Zamiast przenieść mnie na stronę Legendy przenosi mnie na...
Odpowiedzi: 5  Fudi, Clarissa20, Lua, Clarissa20, Fudi

Usuwanie konta Accesso [3]
16:26 , 05 июн 2010
Jak usunąć konto?
Odpowiedzi: 2  Cezex, Funio

o co chodzi stardust81 [1]
19:08 , 05 июн 2010
kupilam skorzana zbroje ale nie moge jej zalozyc. jak mam to zrobic?
Odpowiedzi: 1  Kamba

wierzchowce xMBX [2]
15:10 , 05 июн 2010
od którego one są???????? te wierzchowce?????????...
Odpowiedzi: 2  Maiven, Funio

Misja Czygryka Wizzz [4]
13:02 , 05 июн 2010
Wie ktos moze dlaczego nie moge dostac tej misji ze szkatulka czygryka???
sporo questow z nizszych lvli mam nie zrobionych wiec moze ktos wie ktory quest trzeba zrobic by aktywowac ta misje??
Odpowiedzi: 1  Cezex

strony [ << < 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > >> ]
 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
Powered by Mail.Ru Games
© 2006-2011. IT Territory LLC | Impressum.