Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра


Legenda


Społeczność


Dział handlowy


Wnioski


Archiwum


Poprzedni wątek   Wróć   Następny wątek

strony [ << < 1 > >> ]
Misje dla Magmarów 1-4 Poziom(by Wolewicz & LEGENDUS)    Wolewicz [6] cytuj
17:19 , 17 lut 2010
MISJE 1 POZIOM:



POCZĄTEK DROGI(Wódz Torgor, Osiedle Czernag)

1. Walczymy z kretsami
2. Wracamy do Torgora
3. Kupujemy w sklepie skórzane nabiodrniki i skórzaną kurtkę
4. Wracamy do Torgora

Nagroda: 25 exp.



PERWSZA KREW(Wódz Torgor, Osiedle Czernag)

1. Idziemy do Dowówdcy Noriusza(Dymiące Wzgórza)
2. Zabijamy Kretsy[1] dopóki nie dostaniemy 5 ogonów
3. Wracamy do Noriusza
4. Idziemy do Torgora

Nagroda: 50 exp i 10s
Po ukończeniu jest dostępna misja PODRÓŻ DO STOLICY



PODRÓŻ DO STOLICY(Wódz Torgor, Osiedle Czernag)

1. Idziemy do Starca Werkiriusza(Plac w Dartrongu)

Nagroda: 50 exp
Po ukończeniu jest dostępna misja DOSTAWA UZBROJENIA




DOSTAWA UZBROJENIA (Starzec Werkiriusz, Plac w Dartrongu)

1. Idziemy do Gliwensa(Okręg Wurdalia)
2. Wracamy do Starca Werkiriusza
3. Idziemy do Mistzyni Sojgury(Plac Ognia)
4. Idziemy do Dowówdcy Noriusza(Dymiące Wzgórza) i oddajemy miecze

Nagroda: 100 exp i 5 reputacji miasta




WIELKIE POLOWANIE NA OSZALAŁE PSY(Starzec Werkiriusz, Plac w Dartrongu)

1. Zabijamy Oszalałe psy[1], dopóki nie dostaniemy kły 10 szt.
2. Wracamy do Starca Werkiriusza

Nagroda: 100 exp, 5 reputacji miasta i czerwony amulet powrotu




PRÓBA SIŁY(Przywódca Gidwer, Arena w Dartrongu)

1. Walczymy z trenerem Waeronem(Arena w Dartrongu), dostajemy jego kieł
2. Wracamy do Gidwera

Nagroda: 50 exp.




EGZAMIN NA ZNAJOMOŚĆ PRAWA(Starzec Werkiriusz, Plac w Dartrongu)

1. Idziemy do Przywódcy Gidwera (Arena w Dartrongu)
2. Odpowiadamy poprawie na 10 pytań dotyczących gry

Nagroda: Błogosławieństwo Starszego i 50 exp




KWIATEK MROŹNIK(Mistrzyni Sojgura, Plac Ognia)

1. Idziemy do Znoma Serafina(Opuszczone kopalnie)
2. Idziemy do Czarodziejki Brugildy(Wieś Maettro)
3. Wracamy do Mistrzyni Sojgury(Plac Ognia)

Nagroda: 75 exp




ELIKSIRY ODWAGI(Czarodziejka Brugilda, Wieś Maettro)

1. Idziemy do Dowówdcy Noriusza(Dymiące Wzgórza)

Nagroda: 50 exp i 5 reputacji miasta




MIASTO W NIEBEZPIECZEŃSTWIE(Gliwens, Okręg Wurdalia)

1. Walczymy (przoszę się nie bać potworów, ta walka zawsze jest wygrana)
2. Wracamy do Gliwensa
3. Idziemy do Starca Werkiriusza(Plac w Dartrongu)

Nagroda: 70 exp i Pałka 1 szt.




ZNIEWOLNIONY KRETS((Wódz Torgor, Osiedle Czernag)
W walce z kretsami można dostać zniwolnionego kretsa i wymienić go na Wielki Eliksir Giganta 1 szt.


Wolewicz [6] 17:20 , 17 lut 2010
cytuj
MISJE 2 POZIOM:



KAMIEŃ OBJAWIEŃ(Starzec Werkiriusz, Plac Miejski)

Pierwszy Odłamek
- idź do mnicha Pimena w posiadłości Budrymach
- odnieść grzebień rusałce do fałszywej zatoczki i wrócić do mnicha
- odłamek należy odnieść na plac miejski, wtedy odblokowuje się nam misja z kamieniem

MISJA U WERKIRIUSZA
Pozostało nam 5 odłamków do znalezienia:
Drugi Odłamek
- teleportować się do ludzi i porozmawiać z Wacławem leśniczym, potrzebuje on młode Atszu
- zanosimy mu je i mamy kolejny kawałek
Trzeci Odłamek
- musimy porozmawiać z Upiorem w Grocie Nietoperza
- zabijaj szalejące psy i zbierz ich krew, a następnie odnieś upiorowi do groty
Czwarty Odłamek
- znajdujemy go w ruinach na płaskowyżu
Piąty Odłamek
- Wystarczy kliknąć w opuszczonych kopalniach na wagonik
Szósty Odłamek
- trzeba iść do osad Angruchon i porozmawiać z czarodziejka Mariką

Nagroda: 525 doświadczenia i 80 reputacji miasta
Misja odblokowuje na 3 poziomie tajemnice kamienia objawień




NAWOZY DLA OGRODU (Gnom Serafim, Opuszczone Kopalnie)

- idziemy do alchemika na placu miejskim i rozmawiamy
- idziemy do Górnika Wergena w Grocie Nietoperzy
- teraz do Mistrzyni Sojgury na plac ognia
- zabijamy Zygredy [2] i zdobywamy 5x wosk, a następnie wracamy do mistrzyni
- idziemy do Górnika Wergena w Grocie Nietoperzy
- teraz do alchemika i Gnoma Serafina

Nagroda: 250 doświadczenia




OBROŻA PSA GIDWERA (Przywódca Gidwer, Arena)

- trzeba zabijać Wściekłe psy [2], dopóki nie dostaniemy obroży
- wracamy do Gidwera

Nagroda: 50 doświadczenia, 6 pkt reputacji miasta, do wyboru buty myśliwego lub zabójcy



ŚWIĘTOWANIE JUBILEUSZU (Przywódca Gidwer, Arena)

- idziemy do Magdaleny w osadzie Mentalia i rozmawiamy
- wracamy do Gidwera

Nagroda: 50 doświadczenia



OZDOBA MAGDALENY (Magdalena, Osada Mentalia)

- dziemy na Plac Miejski do jubilera
- teraz do Odyna Malei w Fałszywej Zatoczce ( jest zagadka - odpowiedź Chair)
- wracamy do jubilera
- wracamy do Magdaleny

Nagroda: 150 doświadczenia



ZGUBIONY BUCIK (Odyna Malei, Fałszywa Zatoczka)

- idziemy do Gnoma Serafina w Opuszczonych Kopalniach
- idziemy do Smurriego we Wsi Angriar
- wracamy do rusałki

Nagroda: 150 doświadczenia




OCALENIE DUSZY IWAGORA (Czarodziejka Marika, Osiedle Angruchon)

- idziemy do Porzuconych Mogił
- znajdujemy Grób Iwagora , musimy go tam zabić
- idziemy do Okultysty Keszu w Klanowych Grobach
- ten każe zabijać Wściekle Psy [2] i nazbierać 10 ich głów, by mu je zanieść
- wracamy do Mariki

Nagroda: 300 doświadczenia




PAS LIDERA (Wódz Torgor, Osiedle Czernag)

- zabijać Kretsy Lidery [2] i przynieść 7 skór

Nagroda: 200 doświadczenia, mały eliksir życia 20 sztuk, mały eliksir mocy 50 sztuk




SZCZURZY ALFABET (Dowódca Noriusz, Dymiące Wzgórza)

- idziemy do antykwariusza
- trzeba zabijać Ogniste Pająki [2] i zdobyć 7 żuwaczek , które odnosimy antykwariuszowi
- wracamy do Noriusza
- teraz idziemy do Gidwera, Potem do Werkiriusza

Nagroda: 200 doświadczenia i Błogosławieństwo Starszego




LARUM (Starzec Werkiriusz, Plac w Dartrong)

- rozmawiamy z Keszu w Klanowych Grobach
- Idziemy kolejno do Gnoma Serafina, Magdaleny, Odyny Malei, a następnie wracamy do Werkiriusza

Nagroda: 150 doświadczenia oraz napój wampira 20 sztuk i mały eliksir życia 10 sztuk




MÓWIĄCE KOŚCI (Okultysta Keszu, Klanowe Groby)

- zabijamy Szkielety [2] i przynosimy mu 10 czaszek

Nagroda: 150 doświadczenia, mały eliksir mocy 40 sztuk, mały eliksir życia 15 sztuk




STUDZIENNA POTWORNOŚĆ (Gęślarz Sugor, Wąwóz Czernaski)

- idziemy do Wsi Zwigłód, klikamy na studnie
- pojawia się potworek którego zabijamy
- wracamy do Gęślarza

Nagroda: 200 doświadczenia i Duzy eliksir giganta




PRZEPOWIEDNIA PALANTIRU (Czarodziejka Marika, Osada Angruchon)

- zabijamy Zygredy [2] by zdobyć 10 sztuk żądeł
- zanosimy je Marice

Nagroda: 200 odświadczenia, mały eliksir życia 20 sztuk, mały eliksir giganta 10 sztuk




MUZYCZNE ZNALEZISKO, (Mistrzyni Sojgura, Plac Ognia)

- zabijając Kretsy Lidery [2] zdobyć 12 wąsów i odnieść Sugorowi w Wąwozie Czernaskim
- wracamy do Mistrzyni Sojgury na Plac Ognia

Nagroda: 200 doświadczenia




NA PRZEKÓR ŚMIERCI (Górnik Wergen, Grota Nietoperzy)

- udajemy się do Keszu w klanowych grobach
- zabijamy szkielet psa (150 hp),
- Rozmawiamy z Keszu i wracamy do Górnika

Nagroda: 250 doświadczenia, mały eliksir mocy 30 sztuk, mały eliksir życia 10 sztuk.

Wolewicz [6] 17:20 , 17 lut 2010
cytuj
MISJE 3 POZIOM:

1. ZADANIE GIZEDORA, (Gizedor, Płaskowyż Ciszy)

- zdobyć 10 sierści psa demona i młode Atszu
- zdobyć Mały Skrzący się Kryształ

Nagroda: 500 doświadczenia + do wyboru kaftan kata/mroczy/mamut




2. TAJEMNICA KAMIENIA OBJAWIEŃ,(Starzec Werkiriusz, Plac w Dartrongu)

- idziemy do Mędrca Flawiusza w Osadzie Fajtir
- udajemy się do Kurhanu Śmierci porozmawiać z Jaszczurem
- idziemy do Smurriego we Wsi Angriar
- idziemy do Czarodziejki Brugildy we Wsi Maettro
- zabijając Szalejące psy [3] zdobyć 10 kłów oraz koniczynę
- dostajemy przepis i trzeba spróbować zrobić rozweselający proszek (istnieje pewien % szansy na powodzenie)
- idziemy go odnieść do Karła Smurriego we Wsi Angriar i wymieniamy go na kostkę
- z kostką udajemy się do Jaszczura
- wracamy na Plac w Dartrongu do Starca Werkiriusza
- teraz do Mariki w Osadzie Angruchon
- idziemy do Gnoma Serafina w Opuszczonych Kopalniach
- zabijając Zygredów wojowników [3] trzeba zdobyć dobrą żuchwę i oddać ją Gnomowi
- ponownie do Jaszczura
- idziemy do Starca Werkiriusza

Nagroda: 3000 doświadczenia, 170 Reputacji Dartrongu




3.OSOBLIWOŚĆ DLA SMURRIEGO, (Karzeł Smurri, Wieś Angriar)

- Idziemy do Rusałki do Fałszywej Zatoczki
- musimy jej przynieść Skrzydła Gigantycznych Zygredow [4] 8 sztuk i 3 sztuki świetlików Zyków
- udajemy się do Karła Smurriego

Nagroda: 400 doświadczenia, płócienna torba 1 sztuka




4. SZYNKA DLA SAJSZY, (Upiór Golec , Grota Nietoperzy)

- odnosimy wojowniczce Sajszy na Pustkowiu Wyobcowania
Podczas rozmowy mamy 2 opcje:
a) mówimy od kogo jest prezent - misja na zabicie 20 ludzi, która daje 10 reputacji miasta, eliksir wampira 20 sztuk, wielki eliksir krwi 5 sztuk
b) jeżeli nie powiemy, to nic nie ma
- wracamy do wampira

Nagroda: 15 reputacji miasta




5.BUKIET RÓŻ DLA MARIKI, (Rybak Willis, Przedgórze Mentalli)

- Udajemy się do Gnoma Serafina
Mamy do wyboru 4 bukiety: - poprawny bukiet to Gondi
- idziemy do Mariki w Osadzie Angruchan
- wracamy do rybaka Willisa

Nagroda: 1gold, 12 sztuk Dużego eliksiru życia




6. UKĄSZENIE PAJĘCZYCY, (Władca Onufir, Stanica Dybracz)

- idziemy do Czarodziejki Brugildy do Wsi Maettro
- zabijając Ogniste pająki [2] zdobyć truciznę 8 sztuk
- wracamy do Brugildy
- wracamy do Onufira

Nagroda: 700 doświadczenia, Pył latania




7. PLUSZOWA RADOŚĆ, (Mistrzyni Sojgura, Plac Ognia)

- zabijając Kretsy przywódcy [3] zdobyć 7 skór i przynieść mistrzyni

Nagroda: 400 doświadczenia, 3 pluszowe kretsy




8.ZBUDZONE WIDMO, (Górnik Wergen, Grota nietoperzy)

- od razu po rozmowie zaczyna się walka ze szkieletem 10 poziomu, jesteśmy skazani na porażkę, więc nie radze się starać
- po przegranej trzeba pogadać z Górnikiem
- idziemy do Okultysty Keszu, do Klanowych Grobów
- wracamy do Górnika
- idziemy do Jaru Rozpaczy i trzeba pochować w grobie zwłoki widma
- wracamy do górnika porozmawiać – od razu po rozmowie jest walka z tym samym potworem tylko, że już jest słabszy (ma 3 poziom i 173 życia)
- zabijamy widmo i wracamy do górnika

Nagroda: 800 doświadczenia




9. ZNISZCZONA ZBROJA, (Dowódca Noriusz, Dymiące Wzgórza)

- idziemy do Mistrzyni Sojgury na Plac Ognia,
- zabijając Ogniste Pająki [2] musimy zdobyć 6 sztuk żuchwy oraz pajęczynę 4 sztuki z Ognistych Pajęczyc [3]
- wracamy do Sojgury i dostajemy od niej proszek
- z proszkiem idziemy do Groty Maettro i klikamy tam na lawę
- wracamy do Noriusza

Nagroda: 1000 doświadczenia




10. WŚCIEKŁY ZORB, (Rzeźnik Wieprz, Stanica Dybracz)

- Rozmawiamy z nim, a zaraz po rozmowie jest walka z Zorbem [3] ( dość trudny radze się dobrze przygotować)
- po walce idziemy do rzeźnika

Nagroda: 500 expa, 30 szynki




11 WALKA Z MARTWIAKAMI, (Paladyn Szyko, Grobowiec Monarchów)

- pokazuje tabliczkę, poprawna odpowiedz jest związana z Lingraoncem
- idziemy do Mędrca Flawiusza
- wracamy do Paladyna Szyko
- idziemy do rzeźnika Wieprza w Stanicy Dybracz
- idziemy do wsi maestro – w oknie lokacji klikamy na jeden z domów, tam są:
3x 2 poziom 97 życia, 1 x 3 poziom 138 życia
- dostajemy klucz z Odpuszczonego Domu
- wracamy do Paladyna

Nagroda: Jeżeli dobrze wybraliśmy na początku dostajemy 700 doświadczenia i 30 reputacji Łowców Martwiaków, jeżeli źle 400 doświadczenia i 10 reputacji (u Paladyna pojawia się możliwość kupna za reputację + na 4 poziom misja Hełm Galmachara)




12 JAKIEŚ LICHO, (Stanica Dybracz, Władca Onufir )

- idziemy do wąwozu Gondi porozmawiać z czarnoksiężnikiem Horsungumem
- idziemy do Paladyna Szyko w Grobowcu Monarchów
- wracamy do Onufira

Nagroda: 300 doświadczenia i 20 reputacji miasta




13 UPOJENIE KRWIĄ, (Mnich Pimen, Posiadłość Budrymach)

- zabijając Zażarte psy demony[4] zdobyć 10 sztuk sierści i zanieść mu

Nagroda: 100 doświadczenia i apteczka pierwszej pomocy




14 BALTAZAR, (Demonolog Berusz, Przedmieścia FightWara)

- Trzeba zabić Baltazara, ma 1900 życia, czasem krytyki, używa magii- kasuje zwoje,
Najlepiej iść na niego w grupie z mrokami - jeżeli masz 3 poziom,
W zwłokach w lokacji można znaleźć 3-8 biesich kostek oraz list strażnika

Nagroda: 800 doświadczenia, Pierścień Baltazara - 1 na cala grupę, 3 biesie kostki




15 LIST STRAŻNIKA, (Aktywuje się po znalezieniu listu przy zwłokach w lokacji z Baltazarem)

- trzeba go odnieść do Odyny Maleii w Fałszywej Zatoczce

Nagroda: 1100 doświadczenia, wielki eliksir Giganta




16. EKSPERYMENTALNA ZBROJA, (Kowal Tungur, Włości Skalne)

Zabijając Ficylie [3] zdobyć 7 skór i odnieść kowalowi

Nagroda: Do wyboru eksperymentalny zestaw kata/mamuta/mroczny do wyboru ( zestaw znika po 3 dniach)




17 ŁOWCA ZYGREDÓW, (Wojowniczka Sajsza, Pustkowie Wyobcowania)

- zabijając Zygredów wojowników[3] zdobyć 10 sztuk żądeł i odnieść je do Sajszy

Nagroda: 300 expa, eliksir życia 10 sztuk, eliksir giganta 5 sztuk




18 ZAPOMNIANA KSIĘGA ZAKLĘĆ WU, (Okultysta Keszu, Klanowe Groby)

- idziemy do czarnoksiężnika Horsunguma w Wąwozie Gondi
- wracamy do Keszu

Nagroda: 120 doświadczenia




19. POMOC HUMANITARNA, (Mnich Pimen, Posiadłość Budrymach)

- idziemy do wojowniczki Sajszy na Pustkowie Wyobcowania
- wracamy do Mnicha

Nagroda: 120 doświadczenia





20. WALKA NA PIĘŚCI, (Wykidajło Zawuriusz, Karczma w Okręgu Wurdalia)
Nagroda: Eliksiry




Dodatkowe misje:
Patrol Gidwer10 reputacji co 5 dni
Trening Walki - błogosławieństwo wojownika co 2 dni

Wolewicz [6] 17:20 , 17 lut 2010
cytuj
MISJE 4 POZIOM:




1 NATURALNA SZCZEPIONKA PRZECIW PRZEKLEŃSTWOM(Mędrzec Flawiusz, Osiedle Fajtir)

1. W lokacji Kurhan Śmierci w moście są okienka, jest małe prawdopodobieństwo że się trafi Samica zyka

Nagroda: 150 doświadczenia, 200 reputacji Dartrongu




2 OKUPOWANA WIOSKA(Przywódca Gidwer, Arena w Dartrongu)

1. Idziemy do Torgora
2. Idziemy do Noriusza
3. Legowisko
4. Wracamy do Noriusza
5. Wracamy do Torgora

Nagroda: 4000 doświadczenia, 150 reputacji Dartrongu, Wielki eliksir życia 10 szt.




3 RUCH KONIEM (Starzec Werkiriusz, Plac w Dartrongu)

- rozmawiamy z Mędrcem Flawiuszem w osiedlu Fajtir
- idziemy do Czarnego Rycerza w Górach Mroku, od razu po rozmowie zaczyna się walka i trzeba zabić 8 ludzi pod rząd, każdy 3lvl w skórzanym zestawie i wracamy do czarnego rycerza,
- idziemy do Wąwozu Gondi i rozmawiamy z Kamienna Bryłą, każe nam składać ofiary na ołtarzu ognia, aż Duch Ognia nie zwróci na nas uwagi, ( ofiarami mogą być np. młode Atszu lub świetliki zyki)
- rozmawiamy z Duchem Ognia,
- idziemy do Czarodzieja Horsunguma w Wąwozie Gondi
- idziemy do Łowcy Kugar w Fałszywej Zatoczce
- idziemy do Przedgórza Mentalli i znajdujemy w łódce jego manierkę
- wracamy do Łowcy Kugary
- dostajemy maść i z jej pomocą musimy zbierać pyłki z Gigantycznych Zygredów[4] (jeżeli jej zabraknie można kupić u Łowcy kolejne za 50s)
- z pyłkami idziemy do Horsunguma, ponadto musimy donieść mu Magiczny Czerwony Atrament 1szt, Magiczny Niebieski Atrament 1szt, 1 szt. pyłu obsydianowego i 1 szt. pyłu rubinowego oraz zaczarowany pergamin. Dostajemy zwój
- z pomocą tego zwoju Teleportujemy się do przeszłości na Płaskowyż Ciszy, (tam mamy dostępną misję Tragedia Młodego Gizedora)
- na płaskowyżu musimy zabijać Młode Ujar-Mo, aż nie dostaniemy Naszyjniku
- wracamy do Ducha Ognia, z przeszłości można wrócić dzięki Czerwonemu amuletowi powrotu (po oddaniu naszyjniku znika zwój teleportacji do przeszłośći)
- wracamy do Starca Werkiriusza

Nagroda: 6000 doświadczenia, 300 reputacji Dartrongu, dostępne mamy błogosławieństwo Starszego, na 5 poziomie można zacząć misję gambit zgodny z zasadami.




4 TRAGEDIA MŁODEGO GIZEDORA (Młody Gizedor, Płaskowyż Ciszy 500 lat temu)

- Będąc na płaskowyżu należy odnaleźć i zabić na polowaniu Gunga, zabieramy lalkę i odnosimy Gizedorowi

Nagroda: Piszczałka Gizedora




5 ZABÓJSTWO WYSŁANNIKA LUDZI (Czarny Rycerz, Góry Mroku)

- idziemy do Werkiriusza, mamy do wyboru:
a) jeżeli nic nie powiesz tylko się pożegnasz idziesz do Złodzieja Czygryka,
- następnie do Łowcy Kugary, musimy jej przynieść 10 Węgielnych Szczupaków w zamian dostajemy skorpiona
- idziemy Na Plac Ognia, tam klikamy na budynek za ogrodzeniem gdzie podrzucamy skorpiona wysłannikowi, mamy wybór: do plecaka, do łóżka lub do buta istnieje prawdopodobieństwo, że człowiek nas zaatakuje (ma 2400hp),
- wracamy do czarnego rycerza

Nagroda: 400 doświadczenia, Plecak +4 miejsca

b)mówimy Werkiriuszowi, że czarny rycerz chce zabić wysłannika

Nagroda: 100 doświadczenia, 25 reputacji dartrongu




6 PRZEPOWIEDNIA SMURIEGO (Karzeł Smurri, Wieś Angriar)

- podczas rozmowy mamy do wyboru 5 kart:

Czerwona i Żółta Karta: poprosi wybrać inną

Zielona Karta: Idziemy do Czygryka, rozmawiamy i płacimy mu 2s, a następnie wracamy do Smurriego

Nagroda: 800 doświadczenia, 4s

Biała Karta: idziemy Do Łowcy Kugary
- idziemy do Geologa Terrego
- teraz do Mistrzyni Sojgury
- Wracamy do Łowcy Kugary

Nagroda: 1000 doświadczenia

Niebieska Karta: - idziemy do Rybaka Willisa
- idziemy do Horsunguma
- wracamy do Rybaka Willisa

Nagroda: 1000 doświadczenia




7 ZŁOŚLIWA SZKATUŁKA (Złodziej Czygryk, Polana Sennych Marzeń)

- u niego dostajemy szkatułkę
- musimy znaleźć włamywacza z min 2 poziomem do otwarcia szkatułki, z zawartością wracamy do Czygryka
- udajemy się do Gidwera, mamy do wyboru:

a) mowimy, że znaleźliśmy tą szkatułke,
- wracamy do Czygryka

Nagroda: 2000 doświadczenia, portfel z pieniędzmi (losowo od 4s do 3g)

b) mówimy, że Czygryk ukradł szkatułkę
- wracamy do Czygryka

Nagroda: 2000 doświadczenia, 40 reputacji Dartrongu




8 NIEZWYKŁY WYNALAZEK (Uczony Awelius, Zarośle Bielunia)

- musimy przynieść 20 sztuk efryli niskiej jakości

Nagroda: 500 doświadczenia, jeden z 3 przepisów do późniejszej misji




9 ZDZIERACZ SKALPÓW NA PREZENT (Magdalena, Osiedle Mentalia)

- idziemy do Mistrzyni Sojgury: wybieramy nóż patroszyciela (za niego jest najlepsza nagroda)
- musimy przynieść skórę Iguarona[5] i szmaragdowy pył 2 sztuki
- dostajemy nóż i wracamy do Magdaleny

Nagroda: 3700 doświadczenia




10 WYGODNY UKŁAD (Złodziej Czygryk, Polana Sennych Marzeń)

Czygryk przekazuje nam pierścionek i prosi o to, żebyśmy coś z nim zrobili, i mamy kilka możliwości:
a) Rybak Willis wymieni na kilka raków (można sprzedać lub zjeść)
b) Karzeł Smurri wymieni na Koronę (zwykły prezent)
c) Gnom Serafin wymieni na 2 bukiety róż (prezenty)
d) Upiór Golac wymieni na truciznę (za truciznę u Czygryka dostaniemy 500 doświadczenia)
e) Idziemy do Magdaleny, która mówi, że jest to jej pierścionek. Możemy go wykupić od Złodzieja za 1.5g i oddać Magdalenie (Nagroda: 1500 doświadczenia, 20 Reputacji Miasta)





11 STRONICE LOSU (Mędrzec Flawiusz, Osada Fajtir)

- zabijamy Psy Demony[3], aż nie otrzymamy 14 strony
- wracamy do Flawiusza
- udajemy się do jaskini w Grobowcu Monarchów, tam zabijamy Jaskiniowego Durkcharga (487hp wystarczy 1-2 phady), z niego otrzymujemy 21 stronę
- wracamy do Flawiusza
- idziemy do czarodzieja Horsunguma
- musimy zabijać Trupy[5] i przynieść krew 2 sztuki do Horsunguma
- wracamy do Horsunguma
- idziemy do rybaka Willisa, dostajemy sieć i zaczynamy łowić w rzece, aż nie znajdziemy 26 strony
- wracamy do Flawiusza

Nagroda: 3500 doświadczenia, 30 reputacji miasta




12 PALANTIR MARIKI (Czarodziejka Marika, Osada Angruchon)

- idziemy do Kamiennej Bryły
- idziemy do Złodzieja Czygryka
- udajemy się na Pustkowie Wyobcowania, Znajdujemy chatę z bandytami i pozbywamy się ich (1 walka – 3 bandytów po 481 hp, wystarczy około 6 phadów)
- wracamy do Kamiennej Bryły
- idziemy do Okultysty Keszu, każe nam przynieść: 1 Magiczny Czarny Atrament, 1 Szafirowy Pył, rozmaryn, 1 mały zwój wskrzeszenia
- za to dostajemy Błogosławieństwo Astralnego Bliźniaka, z tym bliźniakiem trzeba zabić Durgcharga[5]
- wracamy do Okultysty Keszu, teraz musimy iść zabić Upiora[5] w czasie działania Astralnego Bliźniaka (jeżeli jego czas działania się skończył, to trzeba przynieść Keszu ponownie wszystkie składniki)
- po zabiciu Upiora wracamy do Okultysty Keszu
- trzeba przynieść 5 sztuk Kolczugowych Robaków (leci z niewielkim prawdopodobieństwem z Zombi [4])
- robaki odnosimy Okultyście Keszu
- wracamy do Mariiki

Nagroda: 5000 doświadczenia, 1g




13 PILNE ZAMÓWIENIE (Mistrzyni Sojgura, Plac Ognia)

- zabijamy Kretsów Przywódców[3] i zbieramy 10 Kindżałów
- wracamy do mistrzyni
- musimy przynieść 2 skóry Rachtichrona i 2 x Bąblasty Metal

Nagroda: 2000 doświadczenia, pojawia się możliwość kupna rzeczy z zestawu Pierścieniowego




14 HEŁM GALMACHARA (Paladyn Szyko, Grobowiec Monarchów)

- idziemy do Opuszczonego Domu gdzie zodbywamy Hełm Galmachara
- z Hełmem udajemy się do Paladyna
- idziemy do Mistrzyni Sojgury
- musimy jej przynieść Wielki skrzący się kryształ
- naprawiony Hełm zanosimy z powrotem do Paladyna Szyko

Nagroda: 2000 doświadczenia, 50 reputacji miasta, do wyboru rękawice z zestawu mamuta/mrocznego/kata




15 OGÓLNA MOBILIZACJA (Przywódca Gidwer, Arena)

- idziemy do Krwiożerczego Hue w Górach Mroku
- dostajemy od niego znaki i idziemy zabijać Wyrzutków Czerwonych Toporów[5], aż nie skończą się nam znaki
- wracamy do Krwiożerczego Hue
- idziemy do Mądrego Finko na Pustkowiu Wyobcowania
- udajemy się do Przystani Strachu gdzie musimy znaleźć i pozbyć się Medora, można go poprosić o pójście sobie albo go zabić ( nie ma różnicy w dalszej części zadanie które wybierzemy)
- wracamy do Mądrego Finko
- idziemy do Gidwera

Nagroda: 1000 doświadczenia, 30 reputacji miasta




16. NIEPOKORNY KUFER (Kowal Tungur, Włości Skalne)

- ODPOWIEDŹ: czerwony 3 razy, zielony 1 raz, niebieski 4 razy.

Nagroda: 1500 doświadczenia, 4 sztuki efrylu, 5 sztuk efrylu niskiej jakości




17 DZIECIĘCE MARZENIE (Wartownik Grum, Przystań Strachu)

- trzeba zanieść Bojowego Tararikona Kowalowi Tungurowi we Włościach Skalnych
Aby uzyskać Bojowego Tararikona należy wygrać zwykłym pająkiem w karczmie w walce 2 razy.
- Kowal każe przynieść 8 sztuk zbroi Kroganów[4]
Można dodatkowo przynieść kowalowi 5 sztuk Krystalicznego Węgla.

Nagroda: 1500 doświadczenia oraz: bez Węgla 5 sztuk Moroków Ficylii[5], z Węglęm 10 sztuk Moroków Ficylii[5]

Korekty by Drake

strony [ << < 1 > >> ]
 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
Powered by Mail.Ru Games
© 2006-2011. IT Territory LLC | Impressum.